פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

077-8054827
Whatsapp

אמבטיה שירותים וטיפוח

בגיל השלישי הברכיים עשויות להקשות עלינו בביצוע פעולות רבות, אם בעמידה ממושכת או בישיבה המצריכה את קיפול הרגליים.
המצב נעשה קשה אף יותר כאשר מדובר במקלחת או באמבטיה, שם סכנת ההחלקה מאתגרת אותנו אף יותר.
בדיוק בשביל זה ישנם כסאות רחצה, ידיות למקלחת, שטיחונים המונעים החלקה ועוד אביזרים שיהפכו את חדר הרחצה שלכם למקום בטוח. 
סמדר פורשפן, הבעלים של חנות “נוח” לגיל הזהב, מציגה לכם כמה מהאביזרים שהכי חשוב להתקין כאשר מתגלה קושי בעמידה ממושכת:



עיינו בדף זה ותוכלו לראות שפע עזרים המתאימים לכל אחד לפי צרכיו:
עזרים לכבדי משקל, עזרים למשתמשים בגבהים שונים, עזרים המתאימים לכל אחד ואחת על פי המגבלות השונות ועוד.
אנו מייבאים מבחר רב של אביזרים ורק חלק קטן מהם מופיע כאן, צרו קשר ונשתדל למצוא את הפתרון המיטבי עבורכם.

 

אנחנו בנוח מאמינים שגם לנכים ולקשישים אפשר ליצור סביבה נוחה ובטוחה – בשביל לאפשר להם לבצע את פעולות היום יום הפשוטות בקלות ובביטחון.
מתקשים בביצוע פעולות פשוטות כמו רחצה או יציאה לשירותים? קרוב משפחה שלכם מתמודד עם קושי כזה ונאלץ להיעזר באחרים? חשוב שתדעו, אם נתקלים בקושי טכני בעת הרחצה ובזמן השימוש בשירותים יש אפשרות למצוא את האביזרים שייקלו על החיים בצורה משמעותית ויאפשרו לכם לבצע פעולות מאתגרות כיום בתנאים נוחים הרבה יותר. אפשר להפוך את חדר השירותים ואת חדר הרחצה למקום מתאים ונוח לביצוע כל הפעולות הללו.


כיצד לבחור מוצר מתאים?
מהי נקודת הקושי – לפני שבוחרים את האביזר המתאים יש להגדיר את נקודת הקושי. האם הקושי הוא לעמוד ביציבות במשך זמן הרחצה? אם כן ניתן לרכוש מושבים ייעודיים שמתאימים בדיוק למטרה זו. כך יוכל הנכה או הקשיש לשבת בבטחה ולהתקלח בנוחות. ניתן לעלעל בין המוצרים ולגלות כי קיים מבחר של כיסאות ומושבים שנועדו בדיוק למטרה זו. אם החשש הוא מפני החלקה וחוסר יציבות, ניתן להתאים ידיות במקומות שונים, אלו יאפשרו אחיזה בכל שלב של הרחצה וימנעו החלקות.

מחיר – קיימים מוצרים בטווח מחירים רחב. אמנם כאשר נוצר צורך חשוב, אין להתייחס לעניין המחיר. כי חשוב כל כך להתאים את המוצר המוצלח שאכן יקל על החיים. אך בכל זאת ניתן לגלות מוצרים דומים במחירים שונים. ניתן לבחון את המוצרים ולבחור את המוצר המתאים במחיר אפשרי.
נוחות – המוטו שלנו הוא לספק את המוצרים שיאפשרו שימוש נוח. חשוב כי כל אחד יבדוק את המוצרים המוצעים ויבחר את המוצר שאכן יספק לו את הנוחות המתאימה לו. כך הוא יתאים את חדר הרחצה או השירותים לצורך שלו ולמוגבלות שלו, והוא יוכל ליהנות משימוש מוצלח ונוח.

יצרן – כמו בכל תחום קיימים מספר יצרנים שמייצרים מוצרי נוחות לאמבטיה ולשירותים. אם יש לכם ניסיון עם יצרן מסוים – תוכלו כמובן להעדיף אותו על פני האחרים. בכל מקרה חשוב לבחור מוצר של יצרן מוכר שיש לו שם טוב. כך תוכלו ליהנות משימוש מוצלח ומהנה וממוצר איכותי וטוב.


חושבים לרכוש מושב הגבהה לאסלה? מוזמנים לנוח – מוצרי נוחות ואיכות לגיל הזהב ולבעלי מגבלות מוטוריות. כאן תוכלו להתרשם ממבחר של מוצרים ולבחור את המתאים ואת הטוב ביותר לצורך שלכם. כי מושב אסלה למבוגרים כמו יתר האביזרים חשוב לרכוש אצל מי שמתמחה בתחום. כי בשביל להיות מרוצים מהמוצר אתם צריכים מבחר גדול ושירות ייעוץ אישי.

תוצאות: 33 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: אמבטיה שירותים וטיפוח
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

no-lazy