פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

077-8054827
Whatsapp

רמפות | רמפה לכסא גלגלים

פתרונות נגישות לנכים

אדם בריא לא ישים לב לפערים קטנים בגבהים במרחב, בעוד שעבור נכים העושים שימוש בכיסא גלגלים פערים אלו לא אחת קובעים אם יוכלו או לא יוכל להיכנס למבנה, לבית או לחדר מסוים. כדי לגשר על הפער הזה מוצעים בשוק סוגים שונים של רמפות.

בחנות שלנו ניתן למצוא מגוון מתקדם ואיכותי של פתרונות נגישות לנכים, הכוללים גם סוגים שונים של רמפות, לרבות רמפה לנכים שיפוע, רמפה ניידת לכיסא גלגלים וגם רמפה למדרגות בודדות.

למשל, תוכלו למצוא באתר שלנו מערכות מודולריות של רמפה וכיסוי רצפה ירוקים, שניתן להתקינם ולפרקם במהירות בהתאם לצורכי השימוש, בעלי יכולת לעמוד בעומסים גבוהים ומתאימים לשימוש פנימי וחיצוני. עם מערכת כזו ניתן להתקין רמפה במידות ושיפועים שונים, מגובה של ארבעה מ"מ ועד לגובה של שני מטרים. הרמפה יכולה לשמש לצרכים שונים, לרבות רמפה לכסא גלגלים וליצירת משטחי דריכה לסביבה רטובה, מה שהופך אותה מתאימה גם לחדרי רחצה ושירותים.

מעבר לכך, באתר שלו תוכלו להזמין עוד סוגים שונים של רמפות, בין אם מדובר ברמפה מדרגה, רמפה לממ"ד, וכן רמפות סף מפלסטיק או גומי המגשרת בין גבהים של רצפה לספי דלת, מונעות החלקה ומתאימות לכיסאות גלגלים. בנוסף, תוכלו להזמין רמפה ניידת לנכים עם קיפול אחד או יותר, נוחה לנשיאה וקלה לפירוק והרכבה, שניתן לאחסנה ברכב או בבית.  כמו כן, תמצאו אצלנו רמפות סף מחוספסות מאלומיניום שמונעות החלקה, מעוצבות בדמות גשרון ומעולות לשימוש בייתי, ועוד שורה של מוצרים.

בכל מקרה, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 077-9109025 לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא.

תוצאות: 25 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: רמפות | רמפה לכסא גלגלים
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

no-lazy