פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

077-8054827
Whatsapp

מעלונים | מעלון

מעלון לנכים, לקשישים ולבעלי מוגבלויות ניידות

מעלון ביתי הוא פתרון אידיאלי עבור אנשים שמתקשים לעלות ולרדת במדרגות מסיבות שונות, ומאפשר שיפור משמעותי מאד בדרגת העצמאות ובכושר הניידות שלהם בין כתלי ביתם, כולל יציאה לחצר.
במצבים בהם אדם אינו מסוגל להתנייד בכוחות עצמו וזקוק לעזרת מטפל צמוד שיישא אותו, או יעביר אותו באמצעות כיסא גלגלים, המעלון מקל מאד על הטיפול וממזער באופן משמעותי את הסיכון לנפילות ולחבלות – של המטופל ושל המטפל כאחד.

למי מתאים מעלון ביתי?

- לנכים הזקוקים לכיסא גלגלים.

- לקשישים הסובלים מבעיות יציבה ושיווי משקל וחוששים מנפילות.

- לזקוקים לשיקום ממושך לאחר תאונה או ניתוח.

- לאנשים עם מוגבלויות או מחלות רקע שונות, המקשות על הליכה ועל טיפוס במדרגות: בעיות נוירופתיות או בעיות כלי דם מורכבות ברגליים, חולי אי ספיקת לב קשים, וכדומה.

מה ההבדל בין מעלון חיצוני לפנימי?

מעלון פנימי מיועד לשמש בתוך הבית, למעברים בין מפלסים, בעוד שמעלון חיצוני מיועד לשימוש מחוץ לבית, למשל, לצורך עלייה במדרגות הכניסה מהרחוב או מהחצר והוא בנוי מחומרים המקנים לו עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר.
שני סוגי המעלונים קיימים גם בצורת מעלון משטח, המאפשר עלייה יחד עם כיסא הגלגלים וחוסך את הצורך לעבור מהכיסא למעלון ובחזרה. עם זאת, מאחר שזהו מעלון כבד, גדול ומסורבל יותר, הוא דורש תנאים מסוימים להתקנתו, שלא תמיד מתאפשרים בסדרי גודל של דירה או בית סטנדרטי.
בשל גודלו, משקלו והפגיעה שלו בעיצוב הכללי של הבית, הוא נחשב לבחירה פחות פופולרית כמעלון ביתי, למעט במקרים בהם יש בו הכרח.

מעלון – מחיר

מחיר מעלון מדרגות משתנה בהתאם למספר פרמטרים. יש הבדל במחיר בין מעלון חיצוני ופנימי והעלות מושפעת גם מהחומרים מהם עשוי המושב, מכושר הנשיאה המרבי (עומס משקל) של המעלון, מרמת המורכבות של ההתקנה, ועוד.

לשם המחשה, הנה כמה סוגי מעלונים שונים שניתן למצוא אצלנו ב"נוח":

- מעלון קו-ישר – נע על מסילה ישרה בלבד, ללא עיקולים (קיים גם כמעלון פנימי וגם כחיצוני).

- מעלון מתעקל – יכול לנוע על מסילות שאינן ישרות ולתת פתרון במקרה של גרם מדרגות מעוקל (פנימי, או חיצוני).

- מעלון כיסא קומפקטי – מתאים למקומות צרים במיוחד וחסכוני מאד במקום, ניתן להעברה בקלות ומופעל בשלט רחוק.

- מעלון מפואר ומעוצב – בעל מושב עשוי עור (ניתן לבחור בין 3 צבעי ריפוד), המשתלב באלגנטיות בין שאר רהיטי הבית.

כדי להתאים למענכם את המעלון הטוב ביותר, שיספק את המענה האופטימלי לצרכים שלכם כולל שיקולי תקציב, אנו מגיעים לביקור בית ללא התחייבות. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר לתיאום.

תוצאות: 7 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מעלונים | מעלון
סינונים נוספים

טווח מחירים

no-lazy