פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

077-8054827
Whatsapp

חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים מיועדים לאלו שאינם שולטים על צרכיהם וכן, משמשים מוגבלים וילדים בתהליכי גמילה או לילדים בעלי צרכים מיוחדים. מגיעים במידות שונות ובדרגות ספיגה שונות. מתאימים לבריחת שתן בינונית וכבדה.

 

חיתולים למבוגרים – מגוון סוגים

חיתולים למבוגרים נועדו עבור מי שאינו שולט על צרכיו או מתקשה להגיע בכוחות עצמו לשירותים. כיום ישנו מגוון עצום של מוצרי ספיגה וחיתולים למבוגרים מכל הסוגים והמינים, על מנת להבטיח שמתבצעת התאמה מושלמת בין החיתולים ובין מי שזקוק להם.
על מנת להתאים חיתול למבוגר יש לבדוק מספר פרמטרים: האם המבוגר נזקק לאותם חיתולים לאורך כל שעות היממה או רק בלילה (מה שמשפיע על כושר הספיגה של החיתול)? מה גודלו והיקף מותניו (חיתול גדול או קטן מדי לא יספוג כראוי)? האם הוא עצמאי או מטופל (כלומר מה תדירות ההחלפה ונוחות השימוש)? איזה סוג של חיתול יתאים לו- חד פעמי, רב פעמי, עשוי מבד, סינטתי, מנטרל ריחות, וכן הלאה, וכמובן יש לבדוק מה כושר הספיגה ונוחות השימוש של החיתול. בנוסף יש לוודא, כי מדובר בחיתול היגייני שמתאים לעורו של המבוגר, על מנת להבטיח שלא יופיעו פריחות או גירויים שונים על העור. חיתולים למבוגרים מעניקים את היכולת להמשיך לחיות: לא לפחד מצחוק, משיעול, מהתכופפות או מהרמת משאות, ממפגשים חברתיים ואפילו מהיציאה הקטנה ביותר מהבית.

 

חיתולים למבוגרים עד הבית

 

חיתולים למבוגרים מיועדים לאלו שאינם שולטים על צרכיהם וכן, למשמשים בעלי מוגבלות ולילדים בתהליכי גמילה או לילדים בעלי צרכים מיוחדים. חיתולים למבוגרים מגיעים במידות שונות ובדרגות ספיגה שונות. מוצרי ספיגה למבוגרים מתאימים לבריחת שתן קלה, בינונית וכבדה.

מוצרי ספיגה למבוגרים ולילדים בעלי צרכים מיוחדים, תחום מוצרים רחב ומגוון ובו ניתן למצוא מוצרים העונים על רמות שונות של אי שליטה על הסוגרים בחלוקה לפדים למבוגרים, לתחתוני ספיגה למבוגרים,או לחיתולים למבוגרים. פדים למבוגרים הם סופגנים הפותרים בעיית בריחת שתן קלה עד בינונית, מכנסונים סופגים או בשם נוסף בו הם מכונים – מכנסונים למבוגרים מיועדים לאנשים המוגבלים בתנועתם או מרותקים למיטה וחווים אי שליטה קלה עד בינונית על הסוגרים וחיתולים למבוגרים מיועדים לבריחת שתן בינונית וכבדה.

בנוח מציעים לכם חיתולים למבוגרים עד הבית ללא עלות משלוח (למעט אזורים חריגים).

מחירי מוצרי הספיגה באתר כוללים מע"מ ומשלוח בחינם עד הבית (בהזמנה של 250 ש"ח ואילך), למעט מוצרים משלימים.

 

אנו משווקים מוצרי ספיגה של החברות טנה  TENA, שקמה, סאני  SENI ופריבל.Prevail  טרם הרכישה, ניתן לקבל דוגמאות להתנסות ללא התחייבות וללא צורך ברכישת מוצרי ספיגה אשר עשויים לא להתאים לצרכיכם. לכן, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר טלפוני טרם הרכישה. הצוות המנוסה של נוח ישמח לייעץ לכם, ולהתאים את המוצר הטוב והנוח ביותר עבורכם ויקיריכם באמצעות שיחת טלפון קצרה 077-9109025 . לחילופין, מומלץ למלא את הטופס המצורף עם הפרטים שלכם, על מנת שנוכל לשלוח לעם את הדוגמא המתאימה ביותר.

 

אנו מספקים חיתולים לביתכם בתוך 4 ימי עסקים וכל זאת ללא עלות משלוח וכל זאת תוך שמירה על דיסקרטיות מרבית. אין צורך יותר לגשת לבתי המרקחת או לרשתות הפארמים על מנת לרכוש מוצרי ספיגה למבוגרים. אנו מציעים לכם את לחסוך את הטרחה ואת אי הנעימות הכרוכה בהגעה לחנות ובקניית מוצר ספיגה דיסקרטי במקום ציבורי. כמו כן, משלוח של חיתולים למבוגרים עד הבית פותר אתכם מהצורך לסחוף את מוצרי הספיגה מהחנות ועד לבית. בנוסף, כל מי שרוכש 2 מארזי חיתולים מקבל חבילת מגבוני מדיק במתנה.

תוצאות: 17 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: חיתולים למבוגרים
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

no-lazy